ILOVEMYSELF
kopipas..:)

Thursday 5 April 2012 @ 22:40 | 0 Comment [s]

 hii Assalamualaikum. k tk ada tajuk nak di perkatakan, just copypaste from facebook. Ingatan untuk kita semua beribadat. Lets read. Start with Bismillahirahmanirrohim. *post ini khas untuk Muslim sahaja. :)
Nasihat kubur Luangkan waktu 2 minit membacanya :|

Nasihat Kubur:
1). Aku adalah tempat yg paling gelap di antara yg gelap, maka terangilah aku dengan TAHAJUD

2). Aku adalah tempat yang paling sempit, maka luaskanlah aku dengan ber SILATURAHMI.

3). Aku adalah tempat yang paling sepi maka ramaikanlah aku dengan perbanyak baca AL-QUR'AN.

4). Aku adalah tempatnya binatang2 yang menjijikan maka racunilah ia dengan Amal SHODAQOH,

5). Aku yg menyepitmu hingga hancur bilamana tidak Solat, bebaskan sempitan itu dengan SOLAT

6). Aku adalah tempat utk merendammu dg cairan yg sangat amat sakit, bebaskan rendaman itu dg PUASA..

7). Aku adalah tempat Munkar & Nakir bertanya, maka Persiapkanlah jawapanmu dengan Perbanyak mengucapkan Kalimah "LAILAHAILALLAH"...

Kirim ВВМ™ ✉ ini semampumu dan seikhlasmu kepada sesama Muslim, sampaikanlah walau hanya pada 1 org..
Karena, saat kamu membawa Al-Qur'an, setan biasa2 saja.
Saat kamu membukanya, syaitan mulai curiga.
Saat kamu membacanya, ia gelisah.
Saat kamu mmahaminya, ia kejang2.
Saat kamu mengamalkan Al-Qur'an dlm kehidupan shari-hari, ia stroke.
Trus n trus baca & amalkan agar syaitan stroke semuanya jugajantungnya dan mati.
Ketika anda ingin menyebarkan BBm ini, lagi2 syaitan pun mencegahnya.

Syaitan berbisik;
"SUdahlaaaaaah tak payah di SEBARKAN, tak penting pown, BUANG MASA saja, tak mungkin akan di baca "...

Sekecil apapun amal ibadah, Allah SWT menghargainya puluhan kali ganda:)
dah baca? Bagus. Semoga berjaya di dunia dan di akhirat :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps. Welcome to my site. Please be nice here. do visit,do follow. Thank you :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Speak!


The Credits!


Template by : Atira Natasya
Basecode by : Nurynn
& Farisyaa Awayy
Header By: Ziera
Full Edited : Tasya

Best View at GOOGLE CHROME!