ILOVEMYSELF
About My Friend's :)

Monday 2 April 2012 @ 01:23 | 0 Comment [s]

hiii Assalamualaikum readers. Dah lama aku tak update blog ni kan. dah berhabuk dah hahaha. Okay hari ni kitaa nak cerita pasal kawan-kawan kita. okay? ready?  let we start. :)

Aidah Ulyah 
Tengok gambar atas nie? haa nie kawan tinggi kita. Aidah Ulyah. Cantik kan nama dia? sama macam tuan dia jugakkan? hhaha :) Dia ni sporting. And dia suka kacau kita waktu dia bosan.  --' Kadang-2 suka menggila dengan dia ni dalam kelas menggila denga cakap huruf NG. Contoh : AidaNG. haha.cantik nama :3 Dia ni budak rajin, pandai, dia tak macam kitaa pemalas :'D. kan?  :P.  okay rasanya tu je kot pasal diaa nih. bytheway , to aidangg , You're the best friend that i never had before. thanks sebab jadi kawan kitaa :) Dann jgn lupa birthday dia 24 April nnt okay?  Aida Lavera

Intan Sayidatul

Yang ni pulak Nama dia Intan Sayidatul Aien. Comel je nama dia kan? okay awokk jangan jeles. Kita suka kawan dengan dia ni. Nak tau sebab apa? sebab dia ni suka gelak and suka buat orang happy. Dia ni kan kerja dia asyik gelak jee. Cakap sikit mesti gelak. Tak sah kalau sehari dia tak gelak. TAPIII , Kalau time dia tk ada mood, mesti dia masam je mukanya. series macam mak tiri dah aku tengok. Hehe. To Intan sayidatul aien , Thanks sebab jadi kwan aku kayy. dan terima kasih sebab suka buat aku gelak sampai sakit perut -,-' dan sampai menangis aku di buatnya. hehehe. :)

Noor Sherina









comel tak budak atas nie? okay dia ni kawan aku jugak tapi kadang-2 rapat. kadang-2 tak. and dont ask why. :/  Ketott tapi pandai . Dia ni kita tk selalu gurau sangat dgn dia ni sebab ....... : ) .  And anyway, Aku suka berkawan dengan kau Walaupun kau tk suka kawan dengan aku
Too sherina, terima kasih kerna sudi berkawan dengan aku :)

Mary Wang
Dia ni budak baru kat sekolah kita. Dia dari SMK seri sentosa.Tapi mak dia mengajar kat SMK dharma. So dia pun pindah lah dharma. mak dia yang nak. Walaupun baru kenal,tapi dia ni agak sporting lah jugak. Korang nak tau tak? Bila waktu nak pergi rehat je kan mesti dia asyik pegang tangan aku then kata, "why you so kepeng ha raja?'' pastu kita jawab '' i dont know..'' :P "you makan banyak tapi tk gemok pun". Aku : hahahaha ~ Aku dah tak tau nak jawab apa lagi dah. Hmm tapi kan dia budak pandai tau. Waktu lepas intevensi 1, kn dapat kertas dia dapat A je semua. ishh sumpah jeles. :( pastu dia kata kan , Kalau you tak berusaha, Mana boleh berjaya mehh. hmm betul kata mary tu kan? hehehe. anyway congratulation mary :) . Seronok kawan dengan you walaupun baru kenal. :)

Okay, ni semua tentang kawan kita. (kawan yang kita rasa rapat lah jugak kadang-2) So, the conclusion is, kawan akan sentiasa ada di samping kawanya untuk membantu, walau susah atau senang :)

Sherina , Aida Lavera , Intan , mary


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps. Welcome to my site. Please be nice here. do visit,do follow. Thank you :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Speak!


The Credits!


Template by : Atira Natasya
Basecode by : Nurynn
& Farisyaa Awayy
Header By: Ziera
Full Edited : Tasya

Best View at GOOGLE CHROME!